marți, 30 octombrie 2012

157 / Ganduri


Esenta naturii umane isi are radacinile in toate maruntele fapte bune care ne definesc existenta.
— Stephen Jay Gould
 
Paseste inainte... iar daca pamantul pe care il cauti nu exista inca, fii sigur ca Dumnezeu il va crea, inadins pentru a-ti rasplati curajul si indrazneala.
 
Sa nu-i educam pe copii pentru lumea de azi. Aceasta lume, cand ei vor fi mari, nu va mai exista si nimic nu ne va permite sa stim cum va fi lumea lor. Atunci, sa ii invatam sa se adapteze.
— Osho
 
Adevarata prietenie: "Imi place ca stii intotdeauna cand este cazul sa NU ma ajuti" 
— Helen Exley
 
Dragi Parinti, Nu va suparati pe mine ca am absoluta nevoie de atentia voastra. Sunt mai ocupat decat am sa fiu vreodata - sunt ocupat sa cresc si sa invat pentru viitorul meu. (...) Nu dureaza decat foarte putin cat sunt mic. Hai sa ne bucuram impreuna. Pana va dumiriti, m-am facut mare si am plecat.

— Helen Exley

Read more: http://sfatulparintilor.ro/gandul-bun-al-zilei/#ixzz2AmGLUovq

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu